top of page

Ghid inscriere in programul CASA VERDE 2024

1 oct 2024, ora 10.00

data inscriere judetele IS, BC, BT, NT, SV, VS

 

  • Depunerea dosarelor în cadrul Programului Casa Verde Fotovoltaice 2024 poate fi realizata DOAR de utilizatorii care au cont creat în aplicatie. Contul se creeaza la adresa https://inscrierionline.afm.ro , CU CEL PUȚIN 24 ore inainte de deschiderea sesiunii de depunere a regiunii pe care doriti sa o accesati. Click aici pentru instructiuni AFM - CREARE CONT
     

  • O adresa de email (asociata unui cont de utilizator) poate fi folosita pentru depunerea unui singur dosar. Daca a fost depus un dosar în cadrul unei regiuni, NU se va mai putea realiza o alta depunere în program pentru nicio alta regiune, folosind aceeași adresa de email;

  • Contul de utilizator folosit pentru inscrierea in program in sesiunea 2023 poate fi folosit în sesiunea anului 2024, cu conditia ca in sesiunea anterioara (2023) inscrierea sa se fi realizat pentru alta adresa și alt solicitant APROBAT. Totusi, va recomandam sa va creati un alt cont de utilizator pentru noua sesiune;

  • Informatiile Nume și Prenume afisate în aplicatie, introduse la momentul crearii contului, NU impacteaza in niciun fel depunerea/inscrierea in program. Respectivele informatii au rol exclusiv vizual;

  • In situatia in care solicitantul doreste să clarifice o situație specifica și, pentru aceasta, are nevoie sa incarce un document suplimentar, documentele vor fi arhivate, iar arhiva rezultată va fi încărcata în sectiunea dedicata „Documente necesare”, in dreptul documentului care necesita incarcarea unui fisier suplimentar. In cadrul sectiunii „Documente necesare”, în dreptul fiecarui punct, se poate incarca un singur document. Daca pentru un anumit articol se incarca mai multe documente, acestea se suprascriu, iar în sistem va fi disponibil doar ultimul document incarcat;

  • Documentele PDF care au semnatura electronica trebuie inregistrate in platforma AFM in formatul lor original (a nu se imprima si apoi scana);

  • Documentele care necesita scanare (carte identitate, certificate fiscale obtinute fizic de la institutii trebuie scanate astfel incat sa aiba o dimensiune cat mai mica, dar fara a afecta vizibilitatea datelor;

  • Recomandam salvarea intr-un fisier separat a datelor ce trebuiesc completate in formularul AFM din ziua inscrierii, astfel incat doar sa copiati aceste date din acel fisier;

  • Verificati valabilitatea documentelor.

bottom of page